Vanliga frågor

Har ni butik?

Ja. Skriv in "Tässla Store" i bilen alt. Google Maps så slipper du skriva in hela adressen :)

Vad har ni för öppettider i butiken?

Tisdag till Fredag 9.00-16.30
Lördagar 10.00-14.00

Kan ni montera produkterna ni säljer?

Ja, vi har egen monteringshall i vårt Showroom i Täby. Enklast är att ringa och boka tid för montering. 

Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish.


Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 1 - 5 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.
Du får alltid ett mail med spårningsnummer och speditör. Och kolla även skräpkorgen i din mailbox!

Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Ja, för att lägga till produkter så välj "tilläggsorder" i kassan och ditt befintliga beställningsnummer.
För att ta bort produkter som ej hunnits skickas så maila till [email protected] 

Var är min beställning?

Om du vill veta när din produkt är tänkt att skickas så maila till [email protected] 

Kan jag beställa utanför Sverige?

Ja, vi har många kunder som bor utomlands. I kassan väljer du ditt land så kommer korrekt moms och fraktkostnad upp.
Finns inte ditt land med så maila till [email protected] 

Hur monterer jag de produkter som använder dubbelhäftande tejp?

Först så gäller det att temperaturen är mellan 15-25 grader vilket gäller både ytorna och lufttemperaturen. Börja med att rengöra ytan med alkohol (IPA)
och använd sen primer servetter som kallas "Adhesion Promotor" för bästa vidhäftning. Ta sen bort tejpen i sektioner för bästa resultat. Kläm sen åt så tejpen på produkten för att aktivera härdningen och håll ett tryck i några minuter. Tvätta sen inte bilen på minst 48h och använd inte kallavfettning då det löser upp limmet på sikt. Du bör ej heller köra bilen i borsttvätt när du har t.ex. en spoiler monterad på bakluckan.